Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, May 12, 2010

2010-37 : Kisah Perkahwinan Ku - Lagenda Cinta Kita

Pasti ada yg menanti aku berkongsi saat2 paling manis dalam hidup kami (Hakim & Aku). Setelah 12ari bergelar isteri org, baru ari ni aku dapat update blog aku yg nie..(itu la byk sgt blog, hahahaa -> gelakkan diri sendiri).

Pendek cite, sesape berminat nak tgk gambo2 kawen aku bole la klik link bawah nie:-

X sume arr gambo ada dalam tu..kalo nak tgk full kene la jumpa aku.. haahhahaha :)

Yang ni plak, gambo2 yg takde kat link kat atas tu:-

Time buka hadiah - thanks pada yg bagi adiah tu..Aku dapat byk adiah tanpa name pengirim, adakah peminat misteri? hehehe..

Tengok2 takut2 ada bom jangka dalam kotak ni?

Joget lambak time .. si pak andam aku pon datang nyanyi malam 1.5 tu, sedap weh sore dia ngalahkan pompuan.. anyway, appreciate sgt2 kat rakan2 band Akim(baju belang biru putih tu my lovely hubby la..) yg datang dari Gelang Patah utk kami.. Sesape yg nak jemput diorg main kugiran bole la kontek aku.. hehehe.. gempak barang2 diorg, umah aku jadi cam mini konsert malam tu..

Lepas ini, majlis resepsi Umah Akim plak pada 13 June 2010. Sesape yg terlepas majlis umah aku bole datang ke rumah Akim kat Senai, refer pada kad jemputan.

Nowadays, aku dok kat Senai dengan family in law. Penat gak menempuh jem ari2 (huhuhuhu.. walaupon baru 2ari naik keje) hehehehe...On last Monday, kitorg sekeluarga (ops.. ada gak yg tak dapat join sebab penat & kerja) pergi makan2 kat Kg Melayu Majidee, makan yong tahu & satay.. Aku selitkan gambo2nye kat sini ..Enjoy!

Anak Sedara Yg kene tinggal kat umah - Akil

Abah & Umairah (anak akak akim atas akim (korang paham ke?))
Adik beradik akim & abg ipar



P/S: Jgn tanye ape perasaan aku yg baru je bertukar status ni.. sebab sesapa yg penah melaluinye mesti tahu, yg belum melaluinye, nanti turun korang.. korang tahu la perasaannye cane... Time kasih yg tak terhingga pada sume tetamu & sesape saja yg terlibat secara langsung @ tidak langsung..Pada para tetamu, minta maaf sekiranye ada yg terkurang masa majlis resepsi kat umah aku...

4 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..sudah balik dr cuti kawen yek..perasaannya??mestila sgt BEST ye tak..kekekke..so, hanimun mane pas ni..*wink*..=p

Cinda... said...

hanimun mane? heheh.. kononnye nak p pulau.. but tak sure agi pulau mane.. tp yg surenye dlm mesia jek arr.. :D

YatieJay said...

Perasaan utk beberapa minggu pertama adalah "tak percaya dia ni dah jadik laki aku" dan jugak "aku dah jadik bini dia?"...heheee....mcm tulah lebih kurang, kan?

Cinda... said...

hehee.. betul2x kak yatie...beh kurang cam tu arr...
eh!kite dah kwen ke?slalu tanye kat dia.. (ehehehe)