Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, February 11, 2011

Hepi Besday To Me ...

Ari ni besday aku yg ke 29tahun .. tetibe aku ase hiba bila usia berganjak 1tahun agi dan dalam ati berkata "dah tua dah aku ni"... Airmata menitis lagi semuanya kerna 'dia', sesape yg ada ikut/follow blog aku pasti tahu siapakah dia yg aku maksudkan ... sebenarnya aku harap sangat hadiah besday aku tahun ni adalah si dia yg comel cam gambo hiasan kat bawah ni ... tapi mungkin belum sampai rezeki kami lagi ... (macam kawan TTC ku kata, kalo la anak tu bole dibeli kat Tesco, alangkah senangnye ek?)



Semuga Allah makbulkan doa aku lepas ni ... cepatla kurniakan kami si dia yg sempurna, soleh & solehah .. Ameeennn .... Korang pon doakan utk kami ye!! ...




2 comments:

ZZnoor said...

salam sis!!
gg sini!! hihi!!
lamenye tak menjenguk blog akak ni!!
today is ur birthday??
ur 29th?HAPPY BITHDAY SIS!!
alhamdulillah...syukur ke hadrat Allah swt. moga terus dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, dan sntiasa berbahgia brsama suami dan insan yg mnyayangi akak.
mm, bout 'dia' tu, gg faham cmne rsnye 'menunggu',mcm2 dalam kepala.
dlm stuasi camni, ptgnya persefahaman among each other, insyaAllah, 'dia' akan hadir jua.
doa gg sntiasa untuk akak n hubby..sabar itu indah..may Allah bless u.
*doakan isteri sy tu ye akak..moga sumenye selamat.

zaleha said...

insyallah...za doakan cinda...sabar k...dugaan Allah...