Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, February 18, 2010

2010-18 : How ur face now??

Ramai juge yang bertanye kat aku camne muka aku skang..So aku letak arr muke aku ni korang cube tafsir sendiri. Pada aku, dah ok cume tinggal kesan2 jerawat yang amek mase sikit nak ilang but harap2 hilang before wedding aku..


Inilah hasilnya so far setelah 3 rawatan di Mayfair, Taman Tun Aminah.Aku actually nak try Ree's Skin tapi kat area JB ni memang takde cawangan Ree's Skin, dan menurut Cine tempat aku g nie, dia kate Ree's Skin & Mayfair kat JB adalah same. Satu company.. So aku teruskan niat aku.. Mahal siot kos rawatannye, cam yang aku amek ni cecah RM2k termasuk barang2 dia skali.. Apa saja utk ayangku and my wedding day..

Korang doa2kan lah aku...

P/S: Dah banyak juga langgor pantang ni.. kadang2, dah ngantuk sangat muke pon tak larat nak cuci.. tapi alhamdulillah jerawat tak se'horror' dulu..
 
Ini muka aku dulu2..

4 comments:

atulhani said...

hopefully berbaloi dgn duit yg awak keluarkan.. sy skang guna healin gel n bio oil je utk hilangkan parut.. alhamdulillah dalam masa seminggu ni nampak banyak perubahan... wonderful..

Cinda... said...

harap2 cam tu la..sy just frust jek, pakai product macam2 dlm seminggu 2 jek ok, then later teruk balik, malah it's worst than previous..

tapi skang alhamdulillah, jerawat dah takde tumbuh2 merah2 cam dulu..sume dah tinggal sejarah(kesan) hehehehe..

Redbloodsnow said...

jap jap...zie nk pkir jap. kat kuching ade mayfair x ek??? rasenyer ade kot. dearrrrr!!! tenkiu for reviewing result nih...nak pi heret dillah gi mayfair ah...hehehe

pssttt..affortable x price rawatan die ek???

Cinda... said...

Zie, tu tepuk dada tanye poket.. hahaha.. anyway, tak salah mencube.. if dah berabis banyak, insyAllah ok, tapi kene la berpantang juge..