Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, February 17, 2010

2010-17 : Suprise besday present from my Bestfren

Taaaraaa!!!Aku baru je pergi amek adiah ni dari pejabat pos. Al-maklum la, ia sampai 12/2/2010 time aku dah balik kampung. So tinggalla surat soh amek kat pejabat pos gelang patah.

Selamat PO ari ni tak ramai orang. Aku baru dok dalam 3minit, dah kuo nombor aku.. dalam kete, terpk2 apela isi dalam surat yang dibungkus plastik jek.. Rupe2nye ada minituare kat atas tu la.. wangi baunye..

Thanks, Sala (she is my lovely bestfren from Perak now keje kat KL). Time abg posmen tu call aku ari tu, dia cakap pengirimnye Fairuz Fariza (sumting like thisla disebutnya), aku pon wondering arr, aku takde kawan name cam tu.. Anna Fariza ada la.. then, aku soh dia tinggalkan surat jek, sebab abg posmen tu kata if aku kenal my neighbour dia leh tinggalkan kat neighbour aku je. But its not soal kenal ke x, sebab jiran aku ada anak kecik aku takut plak, diorg pakse bukak surat tu.. kang abes ke mana pakej pos laju aku tu..

Then, pagi2 tadi, aku tanye la Sala.. Dia ada bagi aku pape tak melalui pos laju.. Then, dia terus ngaku.. dia kate nak wat suprise tok aku.. hehehhee.. Aku actually cam dah agak dia yang bagi, sebabnya aku rasa dia saje tahu alamat umah sewa aku yg nie.. (hahaha.. ) so Sala, next time no more suprise la, sebab aku tak sempat nak suprise.. (hahhahaa)..

Papepon, aku happy dapat perfume tu. wangi.. thanks Sala,I'm very appreciate it!!

8 comments:

atulhani said...

saya ada perfume tuh.. opismate bagi lpas balik from UK.. dia bagi yang besarrr punyyeee plak tu hehe.. wangi.. saya suka sangat.. kalau perasan, masa nikah/kenduri kawen sy pakai perfume tu laa..

Lily@MamaZaraZareef said...

ehh..bile besdaynya..dh lepas ek..(tetibe rase ilang ingatan..hehe)

nway, best dpt hadiah wlupon tk smpat nk suprise..yg penting tnda ingatan dr bestfren tu kan..=)

Cinda... said...

atul, tak pasan arr..

lily, apsal pendek no daye ingatan.. hahaha.. 11.2 ari tu arr..

Redbloodsnow said...

whoaaa!!! buufday gift dpt perfume...giler jeles zie ah...hehehe. wangi tuh taw yang :)

btw, happy blated buffday, cinda. hope zie x too late for wishing it ^_- winksss

Cinda... said...

TQ, zie..!!

Isteri kepada Suami said...

saya ade perfume nih...super best bau die kannnn..

regards,
Triplesmiley

Cinda... said...

betul tu smiley!

Ms SZ said...

wow! saya ada satu, besar punya, tapi dah nak kering pon. Beli couple set dengan Ralph Lauren Silver for men tahun 2008. One of best perfume neh! Tahniah lah yer